MERCEDES TCU

Reparatie TCU Temic VGS 722.8 Mercedes B-klasse W245

Bj. 2005-2011

Reparatie TCU Temic VGS 722.8 Mercedes B-klasse W245

Een defecte automatische versnellingsbak TCU Temic VGS 722.8 van de Mercedes B-Klasse W245 kan een groot aantal problemen veroorzaken, zoals problemen met de versnellingskeuze, een verkeerde versnellingskeuze. Bij het scannen op foutcodes kunnen een groot aantal codes worden gevonden, waarvan de meest voorkomende zijn: 0722 The RPM signal from component Y3/9b5 (CVT output rpm sensor) is not available; 0793 Intermediate Shaft Speed Sensor Circuit No Signal; 0730 The gear ratio in the CVT is not permissible. Wij helpen u deze fouten te verhelpen door TCU-reparatie aan te bieden met twee jaar garantie.

REPARATIE:
PRIJS : € 249 incl. BTW
2 jaar Garantie
De hersteltijd 1 tot 2 werkdagen

Wilt u de TCU van uw Mercedes B klasse W245 laten repareren, dan bent u welkom bij ABS-Stuurapparaten. Stuur dan het apparaat samen met het ingevulde Reparatieformulier aan ons op of breng het apparaat bij ons langs.

:: Klik hier om naar de Onderdelen Catalogus te gaan

Staat er op deze site geen informatie over het specifieke defect van uw auto-elektronica, neem dan contact met ons op per telefoon of via het contactformulier. De kans is groot dat we u toch kunnen helpen.

Fouten:

P 0722 Het RPM-signaal van component Y3 / 9b5 (CVT (continu variabele automatische transmissie) output-RPM-sensor) is niet beschikbaar.

P 0730 De overbrengingsverhouding bij continu variabele automatische transmissie (CVT) is niet toegestaan.

P 0793 Het toerentalsignaal van component Y3 / 9b4 (CVT (continu variabele automatische transmissie) secundaire toerentalsensor) is niet beschikbaar.

P 0896 De continu variabele automatische transmissie (CVT) past de overbrengingsverhouding aan op een ontoelaatbare lage snelheid

P 2722 Ontoelaatbaar sluiten van de hydraulische rem Er is een ‘achteruitversneling’ opgetreden in de continue variabele automatische transmissie (CVT) toen de selectiehendel ‘N’ was ingeschakeld.

P2723 P2731 P2732 Hydro-unit (de hydrauliek)

1. Zorg voor een goede verpakking van het apparaat.
2. Print het reparatieformulier en vul alle gegevens duidelijk in.
3. Stuur of breng het onderdeel samen met het ingevulde reparatieformulier naar ons.
4. Stuur, indien mogelijk, het ECU-foutprotocol (foutnummer) mee.

Stuur alleen de elektronica (TCU) op voor reparatie. Het hydraulische kleppenblok hebben we niet nodig.

Wij werken voor particulieren en garagebedrijven

Ons gekwalificeerde personeel is bekend met vrijwel alle soorten ABS-pompen in vrijwel alle mogelijke voertuigen. Dankzij deze kennis kunnen wij fabrikant- en merkonafhankelijke diensten aanbieden aan particulieren, autogarages en autobedrijven.

Kwaliteit

Kiest u voor ons, dan kiest u voor kwaliteit. Wanneer u ons belt en uw probleem aan ons voorlegt, bespreken we de details van de reparatie en ontvangt u een voorlopige offerte. Gaat u daarmee akkoord, dan kunt u het defecte onderdeel opsturen of langsbrengen. Onze vakmensen repareren het en u krijgt uw onderdeel als nieuw terug.

Ervaring en een fantastische garantie

Ervaring is onze grootste troef. ABS-Stuurapparaten is continu in ontwikkeling en onze vakmensen zijn altijd op de hoogte van de meest recente innovaties. Door prioriteit te geven aan kennis en kunde en door systematisch te investeren in professionele diagnostische en gespecialiseerde apparatuur, kunnen we onze klanten de best mogelijke service bieden en geven we bovendien 2 jaar garantie op de uitgevoerde werkzaamheden.

Professionaliteit

Professionaliteit en het hoogste serviceniveau – dit zijn de regels die we altijd onthouden in samenwerking met de klant.

Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening, neem dan vooral contact met ons op!
Dat kan per e-mail en telefonisch. We werken voor opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Onze belangrijkste klanten zitten in Nederland, Duitsland, België, Frankrijk, Turkije, Italië, Spanje en Polen.