MERCEDES TCU

Reparatie TCU 7G-Tronic Mercedes SLK

Bj. 2004-2008

Reparatie TCU 7G-Tronic Mercedes SLK 2004-2008

Ook een automatische versnellingsbak 7G- Tronic (722.9) van Mercedes SLK kan met problemen en storingen te maken krijgen. Veelvoorkomende foutcodes die kunnen worden gevonden bij het scannen van het voertuig met diagnoseapparatuur zijn onder andere: 0717 – The Signal From Component Y3/8N1 (Turbine Speed Sensor, VGS) Is Not Available, 0718 – The Component Y3/8N1 (Turbine Speed Sensor, VGS) Is Defective,  2201 – The Component Y3/8N2 (Internal Speed Sensor) Is Defective. Veel van deze problemen kunnen worden opgelost door de transmissiemodule te repareren.

REPARATIE:
PRIJS : €299.00 €249.00
2 jaar Garantie
De hersteltijd 1 tot 2 werkdagen

Wilt u de TCU Continental 7G-Tronic 722.9 van uw Mercedes SLK laten repareren, dan bent u welkom bij ABS-Stuurapparaten. Stuur dan het apparaat samen met het ingevulde Reparatieformulier aan ons op of breng het apparaat bij ons langs.

:: Klik hier om naar de Onderdelen Catalogus te gaan

Staat er op deze site geen informatie over het specifieke defect van uw auto-elektronica, neem dan contact met ons op per telefoon of via het contactformulier. De kans is groot dat we u toch kunnen helpen.

Fouten:

  • 0717 Het signaal van component Y3 / 8n1 (Turbine speed sensor VGS) is niet beschikbaar
  • 0718 Component Y3 / 8n1 (turbinesnelheidssensor VGS) is defect
  • 2767 Het signaal van component Y3 / 8n2 (interne snelheidssensor VGS) is niet beschikbaar
  • 2768 Component Y3 / 8n2 (interne snelheidssensor VGS) is defect
  • 2204 Het signaal van component Y3 / 8n1 (Turbine speed sensor VGS) is niet beschikbaar
  • 2205 Component Y3 / 8n1 (turbinesnelheidssensor (VGS) is defect
  • 2200 Het signaal van component Y3 / 8n2 (interne snelheidssensor VGS) is niet beschikbaar
  • 2201 Component Y3 / 8n2 (interne snelheidssensor VGS) is defect
  • 0705 Component Y3 / 8s1 (selectiebereiksensor VGS) is defect
  • 2213 De component Y3 / 8s1 (selectiebereiksensor VGS) is defect

1. Zorg voor een goede verpakking van het apparaat.
2. Print het reparatieformulier en vul alle gegevens duidelijk in.
3. Stuur of breng het onderdeel samen met het ingevulde reparatieformulier naar ons.
4. Stuur, indien mogelijk, het ECU-foutprotocol (foutnummer) mee.

Stuur alleen de elektronica (TCU) op voor reparatie. Het hydraulische kleppenblok hebben we niet nodig.

Wij werken voor particulieren en garagebedrijven

Ons gekwalificeerde personeel is bekend met vrijwel alle soorten ABS-pompen in vrijwel alle mogelijke voertuigen. Dankzij deze kennis kunnen wij fabrikant- en merkonafhankelijke diensten aanbieden aan particulieren, autogarages en autobedrijven.

Kwaliteit

Kiest u voor ons, dan kiest u voor kwaliteit. Wanneer u ons belt en uw probleem aan ons voorlegt, bespreken we de details van de reparatie en ontvangt u een voorlopige offerte. Gaat u daarmee akkoord, dan kunt u het defecte onderdeel opsturen of langsbrengen. Onze vakmensen repareren het en u krijgt uw onderdeel als nieuw terug.

Ervaring en een fantastische garantie

Ervaring is onze grootste troef. ABS-Stuurapparaten is continu in ontwikkeling en onze vakmensen zijn altijd op de hoogte van de meest recente innovaties. Door prioriteit te geven aan kennis en kunde en door systematisch te investeren in professionele diagnostische en gespecialiseerde apparatuur, kunnen we onze klanten de best mogelijke service bieden en geven we bovendien 2 jaar garantie op de uitgevoerde werkzaamheden.

Professionaliteit

Professionaliteit en het hoogste serviceniveau – dit zijn de regels die we altijd onthouden in samenwerking met de klant.

Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening, neem dan vooral contact met ons op!
Dat kan per e-mail en telefonisch. We werken voor opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Onze belangrijkste klanten zitten in Nederland, Duitsland, België, Frankrijk, Turkije, Italië, Spanje en Polen.