Fouten:
- 0717 Het signaal van component Y3 / 8n1 (Turbine speed sensor VGS) is niet beschikbaar
- 0718 Component Y3 / 8n1 (turbinesnelheidssensor VGS) is defect
- 2767 Het signaal van component Y3 / 8n2 (interne snelheidssensor VGS) is niet beschikbaar
- 2768 Component Y3 / 8n2 (interne snelheidssensor VGS) is defect
- 2204 Het signaal van component Y3 / 8n1 (Turbine speed sensor VGS) is niet beschikbaar
- 2205 Component Y3 / 8n1 (turbinesnelheidssensor (VGS) is defect
- 2200 Het signaal van component Y3 / 8n2 (interne snelheidssensor VGS) is niet beschikbaar
- 2201 Component Y3 / 8n2 (interne snelheidssensor VGS) is defect
- 0705 Component Y3 / 8s1 (selectiebereiksensor VGS) is defect / Prijs 299€
- 2213 De component Y3 / 8s1 (selectiebereiksensor VGS) is defect / Prijs 299€
Auto's:
MERCEDES C320 CDI (C-Klasse, 203) Year of manufacture 2004
MERCEDES C320 CDI T-Modell (C-Klasse, 203) Year of manufacture 2004 – 2006 Engine code 642.910 TCU code 642.910
MERCEDES CLK320 CDI (CLK-Klasse, 209) Year of manufacture 2005 – 2007 Engine code 642.910 TCU code 642.910
MERCEDES CLK320 CDI Cabrio (CLK-Klasse, 209) Year of manufacture 2006
MERCEDES CLS350 (CLS-Klasse, 219) Year of manufacture 2004 – 2005
MERCEDES CLS500 (CLS-Klasse, 219) Year of manufacture 2004 – 2006
MERCEDES E350 (E-Klasse, 211) Year of manufacture 2005 – 2006
MERCEDES E350 T-Modell (E-Klasse, 211) Year of manufacture 2004 – 2006
MERCEDES E500 T-Modell (E-Klasse, 211) Year of manufacture 2003
MERCEDES ML320 CDI 4MATIC (M-Klasse, 164) Year of manufacture 2005 – 2006
MERCEDES ML350 4-MATIC (M-Klasse, 164) Year of manufacture 2005
MERCEDES ML500 4MATIC (M-Klasse, 164) Year of manufacture 2005
MERCEDES S430 (S-Klasse, 220) Year of manufacture 2005
MERCEDES S500 (S-Klasse, 220) Year of manufacture 2005
MERCEDES S500 (S-Klasse, 221) Year of manufacture 2005 – 2006
MERCEDES SLK350 (SLK-Klasse, 171) Year of manufacture 2004 – 2005 Engine code 272.963 TCU code 272.963
MERCEDES SLK55 AMG (SLK-Klasse, 171) Year of manufacture 2004
1. Zorg voor een goede verpakking van het apparaat.
2. Print het reparatieformulier en vul alle gegevens duidelijk in.
3. Stuur of breng het onderdeel samen met het ingevulde reparatieformulier naar ons.
4. Stuur, indien mogelijk, het ECU-foutprotocol (foutnummer) mee.
Stuur alleen de elektronica (TCU) op voor reparatie. Het hydraulische kleppenblok hebben we niet nodig.
Het apparaat hoeft na de reparatie niet gecodeerd of geprogrammeerd te worden.
Wij werken voor particulieren en garagebedrijven
Ons gekwalificeerde personeel is bekend met vrijwel alle soorten ABS-pompen in vrijwel alle mogelijke voertuigen. Dankzij deze kennis kunnen wij fabrikant- en merkonafhankelijke diensten aanbieden aan particulieren, autogarages en autobedrijven.
Kwaliteit
Kiest u voor ons, dan kiest u voor kwaliteit. Wanneer u ons belt en uw probleem aan ons voorlegt, bespreken we de details van de reparatie en ontvangt u een voorlopige offerte. Gaat u daarmee akkoord, dan kunt u het defecte onderdeel opsturen of langsbrengen. Onze vakmensen repareren het en u krijgt uw onderdeel als nieuw terug.
Ervaring en een fantastische garantie
Ervaring is onze grootste troef. ABS-Stuurapparaten is continu in ontwikkeling en onze vakmensen zijn altijd op de hoogte van de meest recente innovaties. Door prioriteit te geven aan kennis en kunde en door systematisch te investeren in professionele diagnostische en gespecialiseerde apparatuur, kunnen we onze klanten de best mogelijke service bieden en geven we bovendien 2 jaar garantie op de uitgevoerde werkzaamheden.
Professionaliteit
Professionaliteit en het hoogste serviceniveau – dit zijn de regels die we altijd onthouden in samenwerking met de klant.
Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening, neem dan vooral contact met ons op!
Dat kan per e-mail en telefonisch. We werken voor opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Onze belangrijkste klanten zitten in Nederland, Duitsland, België, Frankrijk, Turkije, Italië, Spanje en Polen.