REPARATIE I-SHIFT HONDA

I-SHIFT-HONDA

Honda halfautomatische transmissieproblemen veroorzaakt door defecte koppelingsactuator.

Het falen van de Honda halfautomatische koppelingsactuator veroorzaakt meerdere versnellingsbakproblemen, vaak beginnend met ‘N’ knipperend in de versnellingspositie-indicator en de constante verlichting van het transmissie- / I-Shift-foutlampje.

Terwijl het voertuig rijdt, zorgt een interne storing van de koppelingsactuator ervoor dat de versnellingsbak uit de geselecteerde versnelling valt en verdere selectie van versnellingen wordt voorkomen.

Als u toegang heeft tot diagnostische hulpmiddelen heeft u waarschijnlijk onderstaande foutcodes gezien in de koppelingsactuator.

DE MEEST VOORKOMENDE FOUTCODES:

  • P0810 Clutch actuator malfunction / Koppelingsactuator functiestoring
  • P0810 Clutch Position Control Error
  • Constant ‘F’ op het display
  • Auto start niet
  • Slecht schakelen

Het overgrote deel van de I-Shift-versnellingsbak- en actuatorcomponenten kan niet door de dealer worden onderhouden. Als gevolg hiervan zullen dealers, om het probleem op te lossen, een dure nieuwe koppelingsactuator bij de fabrikant bestellen, waarvoor ook codering van de versnellingsbak tegen een extra vergoeding nodig is.

ONZE OPLOSSING

Wij bieden hiervoor een betere oplossing – we kunnen uw Honda koppelingsactuator testen en repareren binnen 1-2 werkdagen en deze naar u terugsturen zonder dure codering.

Op een gerepareerde koppelingsactuator krijgt u van ons 2 jaar garantie.

WILT U EEN DEFECTE TCU AANBIEDEN?

  • Verpak het apparaat en stuur het per post naar ABS-Stuurapparaten
  • Stuur het ingevulde REPARATIEFORMULIER mee

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op!

Contact:

  • +31 (0) 687 120 809
  • info@absstuurapparaten.nl
  • Vechtstraat 27,
    1946 BB Beverwijk