MERCEDES TCU

Reparatie TCU Siemens FTC 722.7 Mercedes A-klasse W168

Bj. 1999-2003

Reparatie TCU Siemens FTC 722.7 Mercedes A-klasse W168

Ook een automatische versnellingsbak FTC (Front Transmission Control) van Mercedes A-klasse (W168 ) geproduceerd tussen 1998 en 2003 kan met problemen en storingen te maken krijgen. Een storing van de versnellingsbak resulteert in de weergave van de melding “F” en veroorzaakt problemen bij het schakelen, zoals: verkeerde versnellingskeuze, versnellingsvergrendeling en helemaal geen versnellingskeuze. Veel van deze problemen kunnen worden opgelost door de transmissiemodule FTC 722.7 te repareren. We bieden een uitgebreide test- en herstelservice met twee jaar garantie.

REPARATIE:
PRIJS : € 249 incl. BTW
2 jaar Garantie
De hersteltijd 1 tot 3 werkdagen

Wilt u de FTC van uw Mercedes A klasse W168 laten repareren, dan bent u welkom bij ABS-Stuurapparaten. Stuur dan het apparaat samen met het ingevulde Reparatieformulier aan ons op of breng het apparaat bij ons langs.

:: Klik hier om naar de Onderdelen Catalogus te gaan

Staat er op deze site geen informatie over het specifieke defect van uw auto-elektronica, neem dan contact met ons op per telefoon of via het contactformulier. De kans is groot dat we u toch kunnen helpen.

Fouten:

  • P1840 Klep Y3 / 7Y1 – PWM Magneetklep 1/4 shift
  • P1841 Klep Y3 / 7Y2 – PWM Magneetventiel 3 shift
  • P1842 Klep Y3 / 7Y3 – PWM Magneetventiel 2/5 / R shift
  • P1843 Klep Y3 / 7Y4 – PWM Magneetventiel Koppelomvormer blokkeerkoppeling
  • P1844  PWM shift valve circuit
  • P1850 Y3 / 7N1 – Transmissie RPM-sensor
  • P1858  Y3 / 7S1 – Contactblok voor starter
  • P1884  PWM shift valve pressure
  • 2120 – PWM Magneetklep 1/4 shift
  • 2121 – PWM Magneetventiel 3 shift
  • 2122 – PWM Magneetventiel 2/5 / R shift
  • 2204 – Transmissie RPM-sensor
  • 2227 – Starter lock-out contact
  • 2123 – PWM shift Valve Pressure
  • andere fouten op aanvraag

1. Zorg voor een goede verpakking van het apparaat.
2. Print het reparatieformulier en vul alle gegevens duidelijk in.
3. Stuur of breng het onderdeel samen met het ingevulde reparatieformulier naar ons.
4. Stuur, indien mogelijk, het ECU-foutprotocol (foutnummer) mee.

Stuur alleen de elektronica (TCU) op voor reparatie. Het hydraulische kleppenblok hebben we niet nodig.

Wij werken voor particulieren en garagebedrijven

Ons gekwalificeerde personeel is bekend met vrijwel alle soorten ABS-pompen in vrijwel alle mogelijke voertuigen. Dankzij deze kennis kunnen wij fabrikant- en merkonafhankelijke diensten aanbieden aan particulieren, autogarages en autobedrijven.

Kwaliteit

Kiest u voor ons, dan kiest u voor kwaliteit. Wanneer u ons belt en uw probleem aan ons voorlegt, bespreken we de details van de reparatie en ontvangt u een voorlopige offerte. Gaat u daarmee akkoord, dan kunt u het defecte onderdeel opsturen of langsbrengen. Onze vakmensen repareren het en u krijgt uw onderdeel als nieuw terug.

Ervaring en een fantastische garantie

Ervaring is onze grootste troef. ABS-Stuurapparaten is continu in ontwikkeling en onze vakmensen zijn altijd op de hoogte van de meest recente innovaties. Door prioriteit te geven aan kennis en kunde en door systematisch te investeren in professionele diagnostische en gespecialiseerde apparatuur, kunnen we onze klanten de best mogelijke service bieden en geven we bovendien 2 jaar garantie op de uitgevoerde werkzaamheden.

Professionaliteit

Professionaliteit en het hoogste serviceniveau – dit zijn de regels die we altijd onthouden in samenwerking met de klant.

Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening, neem dan vooral contact met ons op!
Dat kan per e-mail en telefonisch. We werken voor opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Onze belangrijkste klanten zitten in Nederland, Duitsland, België, Frankrijk, Turkije, Italië, Spanje en Polen.